سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قصه گوی شبی خوشتر از دانش، نیست . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 88 اسفند 23 , ساعت 1:9 عصر

منشا فراماسونری و شناخت شبکه های شیطان پرستی 1

به نام خدا

با شناخت بیشتر و ریشهیابی هر مشکل، همواره میتوان تدابیر لازم را به کار گرفت. منشاء فراماسونری به  زمان مصر باستان و فراعنه باز میگردد. سؤالی که مطرح میشود این است که چگونه این تعالیم به آمریکا و اروپای این دوران راه پیدا کرد وچگونه اینچنین اوج گرفته است؟ با مرور درسیر فراماسونری خواهیم دید که عامل گسترش آن، بنیاسرائیل  بوده است. حضرت یعقوب‏(ع) از نوادگان حضرت ابراهیم‏(ع) ملقب به اسرائیل دارای دوازده فرزند معروف به بنی‏اسرائیل بودند که از این فرزندان قوم بنی‏اسرائیل بوجود آمدند. ترتیب وقایعی از زمانهای گذشته که به اوجگیری فراماسونری منجر شدند، عبارتند از:  

1- بت پرستی و شرک به خداوند در مصر و به خواست خداوند حضور حضرت یوسف‏(ع) از فرزندان حضرت یعقوب(ع) در مصر و ترویج یکتا پرستی از طرف ایشان و تضعیف شدید بت پرستان و کاهنان معابد.

2- گسترده شدن قوم بنیاسرائیل و قدرت گرفتن آنان در سرزمین مصر. ( از رود نیل تا رود فرات )

3- ترویج تعالیم  ماسونی  از مصر باستان، کاهنان معابد و جادوگران در  بین  قوم بنیاسرائیل و  اضافه شدن  تعالیم  شرک آمیز فلسطینیان باستان و شکلگیری تعالیم مختلط با نام کابالا (Qabalah یا Cabbalah یا Kabbalah ) در میان این قوم.

4- قدرتگیری مجدد و با شدت بیشتر کاهنان معابد و ترویج کابالا و اتحاد فی ما بین آنها و فراعنه مصر، اذیت و آزار شدید و به اسارت درآوردن قوم بنی‏اسرائیل  پس از وفات حضرت یوسف‏(ع) و قدرت‏گیری فرعون مصر و در نهایت ادعای خدایی فرعون.

5- افول قدرت مصر و نابود شدن فرعون با خواست خداوند متعال  درپی  رسالت  حضرت موسی‏(ع).

6- مهاجرت بنیاسرائیل از مصر  به  فرمان  خدا  توسط  حضرت موسی‏(ع)  و ساکن شدن آنان در صحرای سینا.

7- گوساله پرستی بنیاسرائیل و سپس بازگشت مجدد  به  دین خدا. ( به  دنبال تأخیر چند روزهی حضرت موسی‏(ع) که برای دریافت  پیام  خدا،  به  کوه  طور رفته بودند، بنیاسرائیل شروع به پرستش گوسالهی سامری کردند و  حضرت موسی‏(ع) پس از  بازگشت، بسیار ناراحت شدند و این  گوساله  را  از بین بردند  و  بنیاسرائیل  دوباره خداپرست شدند.) 

8 - پس از درگذشت حضرت موسی(ع)، پیامبران دیگری  نیز بر قوم بنیاسرائیل فرستاده شدند که هیچکدام قدرت حضرت موسی(ع) را نداشتند، در نتیجه قوم بنیاسرائیل به تدریج شروع  به  ترویج  تعالیم  ماسونی  مصری کردند. در واقع عدهای از آنان قبلاً این تعالیم را در مصر فرا گرفته بودند.

9 - مهاجرت قوم بنی اسرائیل به سرزمین فلسطین کنونی (اورشلیم) توسط پیامبران بعد از حضرت موسی(ع).

10 – قدرت گیری قوم بنی‏اسرائیل در زمان حکومت حضرت داوود(ع) و سالها پس از آن حکومت حضرت سلیمان(ع)  که بنیاسرائیل در زمان آن حضرت به اوج قدرت خود رسید و ساخت معبد سلیمان در اورشلیم در زمان آن حضرت و توقیف وسایل جادوگری توسط ایشان از میان این قوم.

11 - وفات حضرت سلیمان(ع) و بازپس‏گیری وسایل جادوگری از سوی جادوگران  و تهمت جادوگری به حضرت سلیمان(ع) از جانب مردم بنیاسرائیل.

12 - تسخیر فلسطین توسط بابلیان و ویران شدن معبد سلیمان و اسارت، شکنجه و بردگی قوم بنی‏اسرائیل و کوچ آنان به بابل.

                                                                  ادامه در پست بعدی ...

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ