سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشک عطرى است نیکو . بردن آن آسان و بوى خوش آن پرورنده دماغ انسان . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 88 اسفند 23 , ساعت 1:12 عصر

منشا فراماسونری و شناخت شبکه های شیطان پرستی 2

13- حمله کوروش هخامنشی پاداشاه ایران زمین به شهر بابل، بازپس‏گیری فلسطین از بابلیان و آزاد شدن قوم بنی‏اسرائیل توسط وی و کوچ آنان به فلسطین وبازسازی معبد سلیمان و قدرت گیری مجدد بنی‏اسرائیل.

14-  تسخیر اورشلیم  به دست رومیان. (به این ترتیب  بنیاسرائیل برای چندمین بار توانائی  حکومت بر خود را از دست دادند و تحت سلطهی رومیان درآمدند.)

15- ظهور حضرت عیسی مسیح(ع) و آزار رساندن بنیاسرائیل به آن حضرت و پیروانشان.

16- ظهور حضرت محمد(ص) که ایشان هم از آزار بنیاسرائیل در امان نبودند.

17- فتح اورشلیم به دست ایرانیان که در  زمان  رسالت  حضرت محمد(ص)  اتفاق افتاد.

18- بازپس‏گیری اورشیلم توسط رومیان.

19- فتح اورشلیم به دست مسلمانان. (از آن پس نام آن شهر به  « بیتالمقدس » تغییر یافت.)

20- جنگهای صلیبی و رد و بدل شدن بیتالمقدس بین مسلمانان و صلیبیان.

21- در پی اشغال قدس توسط صلیبیان، بسیاری از شوالیهها و سربازان در  قدس ساکن شدند. عدهای از این شوالیهها، مأمور نگهبانی از معابد مخصوصاً معبد سلیمان شدند که این افراد شوالیههای معبد نامیده میشدند. در  نتیجهی  این مجاورت و نزدیکی شوالیهها با کاهنان  به ظاهر یهودی معابد و معبد سلیمان  آنان به  تدریج  تعالیم  ماسونی را از کاهنان یاد گرفتند.

22- بازپس گیری  بیتالمقدس  توسط  مسلمانان  و فرار صلیبیان و شوالیههای معبد به اروپا.

23- با فرار شوالیههای معبد، تعالیم ماسونی کابالا  توسط  همین شوالیهها  به اروپا راه یافت.

24- به دلیل ماهیت شیطانی تعالیم کابالا و مغایرت آنها با تعالیم کلیسا، واتیکان در صدد مجازات و مقابله با شوالیههای معابد برآمد و بسیاری از آنها را اعدام کرد.

25 - مهاجرت شوالیهها به اسکاتلند (در آن زمان پادشاه اسکاتلند از واتیکان تبعیت نمیکرد) و شروع ساخت  اولین  لژ  فراماسونری مخفی  در  اروپا  با  نام  لژ « وال بیلدرز »  یا « لژ کهن اسکاتلند » که امروزه  نیز  به  فعالیت خود  ادامه میدهد و از جمله قویترین و مهمترین لژها در اروپای امروز با تعالیم شیطانپرستی و اشاعه فرهنگ کابالا نیز میباشد.

26- آغاز فعالیت رسمی ماسونها در اروپا با ساختن لژهای متعدد در قرن هجدهم.  با کم رنگ شدن نقش و قدرت مذهب  در این قرن ، فراماسونها  فعالیت  رسمی خود  را آغاز کردند.  به  تدریج  با  کاهش سختگیری واتیکان و توسعهی پروتستانیسم در اروپا، فراماسونها فعالیت خود را افزایش داده و لژهای زیادی را در سراسر اروپا ساختند؛ البته تمام آداب و رسوم فراماسونها و مخصوصاً همجنسگرایی کماکان مخفی و پنهانی صورت میگرفت. زیرا تفکر اکثر مردم اروپا در آن زمان  مذهبی  بود  و در صورت علنی شدن عقاید فراماسونری، حیات این لژها به خطر میافتاد.

27-  با استقلال آمریکا در سال 1789، اولین دولت با ارکان ماسونی شکل گرفت.

28- تأسیس سازمان ملل متحد با آرمانهای ماسونی در سال 1945.

29- شکل‏گیری اسرائیل در سال  1948 به عنوان آخرین بازوی اجرایی فراماسونری در عصر حاضر.

30- مسیر تکامل فراماسونری و روند پیشبرد اهداف آن،  اقدام اسرائیل و صهیونیسم برای خرید زمین و نهایتاً جنگ برای تصرف فلسطین و اخراج اعراب از آن برای رسیدن به  یک  هدف مهم  انجام  شد؛  تشکیل حکومت قدیم ماسون و قدرت گرفتن آنها از رود نیل تا رود فرات در سرزمین موعود (فلسطین اشغالی) و ایجاد یک پایگاه بزرگ و بسیار استراتژیک در دنیا با حمایت هم‏مسلک‏های خود در سرتاسر دنیا برای فراماسونری و نژادپرستی با استفاده از ظواهر دین یهود بر ضد آیین یکتاپرستی دین یهود و همچنین کلیه‏ی ادیان دیگر.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ