سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیانمندترین مردم در معاملت و نومیدترین‏شان در مجاهدت ، مردى است که تن خویش در طلب مال فرسود و تقدیرها با خواست او مساعد نبود ، پس با دریغ از دنیا برون شد و با وبال آن مال روى به آخرت نمود . [نهج البلاغه]
 
جمعه 90 آبان 20 , ساعت 8:37 عصر

آرشیو

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با تحویل نهایی اژدرهای دریایی ملی در آینده نزدیک به نیروهای عمل کننده ، طراحی و ساخت جنگنده‌ها و زیردریایی‌های نظامی نوین و تولید موشک‌های دوربرد و موشک کروز دریایی ظفر را وارد حوزه کاربری خواهیم کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،سردار سرتیپ احمد وحیدی ، با اشاره به لفاظی‌های اخیر رژیم صهیونیستی درباره حمله نظامی به ایران، افزود: این لفاظی‌ها نشان دهنده ضعف و زبونی سران رژیم صهیونیستی در برابر اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران است و هر موضع گیری این رژیم غاصب باعث مرگ آن خواهد بود. وی یاوه گویی‌های رژیم غاصب صهیونیستی را ناشی از عمق نگرانی این رژیم، از فروپاشی درونی و ایجاد مشروعیت برای این حکومت نامشروع دانست و تاکید کرد : نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پاسخ هر متجاوز و تهدید کننده ای را با اقتدار خواهد داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بی اساس خواندن گزارش‌ها و اتهامات مقامات آمریکایی گفت : سخنان اخیر درباره اتهامات تروریستی به ایران بدون پشتوانه و اعتبار بین المللی است و همراهی آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز کاملاً سیاسی و موجب بی ارزش شدن وجهه بین المللی این آژانس شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از واحد مرکزی خبر، وحیدی رفتارهای اخیر سردمداران آمریکا را نشان از ضعف آنان در رویارویی با جمهوری اسلامی و خروج آنها از عراق و پوشش مشکلات عظیم اقتصادی کشورشان اعلام کرد و افزود: مهمترین آثار این رفتارها، بحران هویت نظام لیبرال دموکراسی و مرگ این تفکر در دنیاست، که برای آمریکایی‌ها بسیار کشنده و خطرناک به نظر می رسد. وحیدی گفت: استراتژی اشتباه امریکا تلاش برای منزوی کردن ایران و بازداشتن ایران از نقش آفرینی در حوزه های مختلف جهانی و منطقه ای است و امروز پیام جمهوری اسلامی در جهان و منطقه آنقدر قوی و محکم است که با چنین ترفندهایی محو نمی‌شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ