سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] کارها چنان رام تقدیر است که گاه مرگ در تدبیر است . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 88 اسفند 23 , ساعت 1:18 عصر

منشا فراماسونری و شناخت شبکه های شیطان پرستی 3

در سیر تاریخی فوق اسنادی وجود دارد که حقایقی در آن نهفته است. پس از جنگهای اول و دوم جهانی که با سلاحهای مرگبار و کشتار توأم بود و همچنین جنگهایی که گوشه کنار دنیا بر سر قدرت انجام شده و میشود، آغاز جنگ تشعشعاتی شبکههای شیطانپرستی با افراد حقپرست در حال آغاز است. جنگ سوم جهانی یک جنگ تشعشعاتی خواهد بود.

همه افراد فطرت و ذاتی حق‏پرست دارند. دلشوره، دلهره‏ی بی‏مورد، ترس بی‏مورد و ... از اولین تبعات این جنگ برای تمامی جوامع بشری است. هیچکس نمی‏تواند ادعا کند که در این جنگ بی‏طرف است زیرا کلیه افراد بدون محافظ هدف اصلی شبکههای شیطانپرستی خواهد بود.

 

افرادی که بدون لباس رزمی مناسب باشند مورد اصابت قرار گرفته و خواه ناخواه یا جذب این شبکههای ماسونری شده و یا به شدت آسیب میبینند. طبق آخرین آمار و اخبار خبرگزاری فارس،  شیطانپرستی به شدت رو به افزایش است و در حال حاضر  بیش از 70 فرقه شیطانپرستی تحت تعالیم ماسونی در ایران فعالیتهای زیرزمینی دارند.

شبکههای شیطانپرستی با حمایتهای شبکه منفی و متوسل شدن به عرفان قدرت در حال شکلگیری هستند. پس لازم است که از هم اکنون جامعه‏ی جهانی آماده باشد. برای شناختن شبکههای شیطانپرستی و ماسونری به اعتقادات آنان در ادامه توجه فرمائید:

 عقاید فراماسونری

 گروههای مختلف ماسونی بعضاً فلسفهی عقیدتی متفاوتی دارند؛ اما  با این حال در لا بهلای عقایدشان، میتوان مشترکات فراوانی نیز یافت.  نکتهی  مهمی که وجود دارد این است که فلسفهی وجودی  بسیاری  از  عقاید  ماسونی  به طور  کامل شناخته نشده است، اما این به معنای عدم وجود این اعتقادات  نیست.  برای  مثال  شواهد فراوانی  وجود  دارد  که  نشان  میدهد اکثر  گروههای ماسونی،  شیطان  را تقدیس میکنند. از جمله اذعان خود آنها به تقدیس لوسیفر (یکی از نامهای شیطان)  و یا استفاده از علایم بیشماری که اکثر آنها توسط گروههای شیطانپرست نیز استفاده  میشوند؛  با  این  اوصاف  ما  میتوانیم  بفهمیم  که ماسونها شیطانپرست نیز هستند. 

البته این نکته تقریباً اثبات شده است  که  ماسونها  و شیطانپرستان به موجودی به  نام  ابلیس  یا  شیطان اعتقادی  ندارند،  بلکه آنها بزرگداشت شیطان را به عنوان نمادی برای مخالفت با ادیان انجام داده و لجاجت بیش از حد آنها با دین و اصرار  افراطی  آنها  بر بزرگداشت شیطان به عنوان نماد ضددینی و خودپرستی کاملاً روشن شده است.  نکتهی  دیگر  این  که بسیاری از گروههای ماسونی شیطان پرست،  الههها و بتهای  ملل  باستان  را نیز  ارج مینهند. از جمله: Isis و   Osiris(خدایان مصر باستان).

 با این حال بخشی از عقاید ماسونها که کاملاً اثبات شدهاند، عبارتند از:

 دعای روشنی بخش (Giver of light) بودن شیطان (Lucifer)
بزرگداشت شیطان و نمادهای شیطانی (Satanism)
اعتقاد به اینکه زن و مرد اولیه، که مقام نیمه خدایی دارند، خالق نسل کرهی زمین هستند نه خداوند یکتا.
بزرگداشت الهههای ملل باستان، مانند ایزس، لات و ... همراه با  احترام  به  عقاید جاهلی ملل باستان (Paganism) .

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ