سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمرانیها میدانهاى مسابقت مردان است . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 88 اسفند 23 , ساعت 1:20 عصر

منشا فراماسونری و شناخت شبکه های شیطان پرستی 4

اعتقاد قوی به آداب و رسوم مصر باستان که این مطلب کفرآمیز  و  شرک آمیز بودن عقاید آنها را توأماً نشان میدهد.

اعتقاد فراوان به اومانیسم.

اعتقاد فراوان به ماتریالیسم (ماده گرایی)  و  عدم  اعتقاد  به  خداوند  و  مسایل فرامادی.

اعتقاد راسخ به سلیمان (Solomon) نه به  عنوان نبی بلکه به عنوان پادشاه، جادوگر و ماسون اعظم.  نکتهی جالب این که  اکثر یهودیان نژاد پرست ( صهیونیسم ) نیز چنین اعتقادی دارند.

 خداوند نیز در آیهی 102 سورهی بقره دربارهی بنیاسرائیل میفرماید:

 وَاتَّبَعُواْ مَا تَتْلُواْ الشَّیَاطِینُ عَلَى مُلْکِ سُلَیْمَانَ وَمَا کَفَرَ سُلَیْمَانُ  وَلَـکِنَّ  الشَّیْاطِینَ کَفَرُواْ یُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ....... و پیروی کردند از سخنانی که شیاطین در قلمرو سلیمان میخواندند وهرگز سلیمان به خدا  کافر  نگشت ولیکن  شیاطین  کافر شدند و سحر به مردم میآموختند ......

 کتاب تفسیر نمونه دربارهی آیهی 102 سورهی بقره مینویسد:

 از احـادیـث چـنـیـن بـر مـىآید که در زمان سلیمان پیامبر، گروهى در  کشور  او  به عمل سحر و جـادوگـرى پرداختند، سلیمان دستور داد تمام  نوشتهها  و  اوراق  آنها را جمع آورى کرده، در محل مخصوصى نگهدارى کنند.

پـس از وفات سلیمان، گروهى آنها را بیرون آورده و شروع به اشاعه  و  تعلیم  سحر کردند؛ بعضى از این  موقعیت  استفاده  کرده  و گفتند:  سلیمان  اصلاً  پیامبر  نبود، گروهى از بنىاسرائیل هم از آنها تبعیت کردند و  سخت  به  جادوگرى دل  بستند، تا آنجا که دست از تورات نیز برداشتند.

هـنـگـامى که پیامبراسلام (ص ) ظهور کرد و ضمن آیات قرآن اعلام نمود سلیمان از پیامبران خدا بوده  است،  بعضى  از  علماى  یهود  گفتند:  از محمد تعجب نمىکنید که مىگوید سلیمان پیامبر است؟
این گفتار یهود نه تنها یک تهمت و افتراى بزرگى  نسبت  به  این  پیامبر  الهى محسوب مىشد بلکه کفر ورزیدن به پیامبری حضرت سلیمان (ع ) نیز بود.

به هر حال در قرآن زشتکاریهاى  بنیاسرائیل  آشکار میشود که  پیامبر بزرگ خدا، سلیمان را به سحر و جادوگرى متهم ساختند:

آنها  از  آنچه شیاطین  در  عصر سلیمان  بر  مردم  مـىخواندند،  پیروى  کردند (وَاتَّبَعُواْ مَا تَتْلُواْ الشَّیَاطِینُ عَلَى مُلْکِ سُلَیْمَانَ)

سپس قرآن به  دنبال این سخن اضافه مىکند: سلیمان هرگز کافر نشد (وَمَا کَفَرَ سُلَیْمَانُ). 

او هـرگـز بـه سحر توسل نجست ، و از جادوگرى براى پیشبرد اهداف خود استفاده نکرد ولى شیاطین کافر شدند،  و  به مردم  تعلیم  سحر  دادند (وَلَـکِنَّ  الشَّیْاطِینَ کَفَرُواْ یُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ).

ماسونها علاقهی افراطی به علوم طبیعی دارند. تعداد زیادی از برندگان جوایز نوبل و دانشمندان علوم طبیعی، ماسون بودهاند. مانند: الکساندر فلمینگ کاشف پنی سیلین و ادوارد جنر کاشف  واکسن  آبله. در  این میان  به  نظر میرسد که علاقه و توجه  افراطی ماسونها  به  علم، برای پر کردن خلاء ناشی از کنار گذاشتن معنویت انجام میگیرد. البته لازم به ذکر است که در  دین  اسلام هم تأکید زیادی  بر  فراگیری  علم  و  دانش شده  است،  اما  از  مسلمانان خواسته شده تا  به   صورت  معتدل نه افراط و نه تفریط  به علم بپردازند و از آن به عنوان ابزاری برای رسیدن به خدا استفاده  نمایند. بنابراین در اسلام، علم هدف نیست بلکه یک وسیله است، اما  در  فراماسونری  علم خود یک هدف است.

 

قدرت برتر در اعتقاد ماسونی صاحب درجه 33 است. گروههای ماسونی 33 مرتبه و 33 درجه دارند. شخصی که به درجهی 33 میرسد ، قدرت  زیادی  داشته و ماسون اعظم نامیده میشود. این شخص بالاترین مقام لژ را در اختیار دارد.

اعتقاد به ساخت معبد سلیمان به عنوان  پایتخت عقیدتی  در بیتالمقدس (Jerusalem) قبل از ظهور ضدمسیح (Antichrist) یا فرعون جدید (New Pharaoh)  که منجی شیطانی ماسونهاست.

اعتقاد به ظهور ضد مسیح (Artichrist) یا دجال  و همان فرعون جدید (New Pharaoh) در ابتدای دههی اول قرن 21 و شروع  حکومت جهانی شیطانی توسط  او از اعتقادات ماسونها است. (البته  ممکن  است که  Antichrist  مورد  نظر خود ماسونها، لزوماً شخص خاصی نباشد؛ بلکه  ممکن  است   Antichristمورد نظر ماسونها، خود تشکیلات فراماسونری باشد).

در هر حال جا دارد که در این قسمت به این نکته اشاره کنیم  که گروههایی  مانند فراماسونرها و شیطانپرستان، از شیطانپرستی به عنوان یک نماد برای مبارزه  با ادیان استفاده میکنند .

اعضای این گروهها در واقع هیچ اعتقاد  قلبی  به  مسایل فرازمینی مانند خدا، فرشتگان، شیطان  و ...  ندارند  و معتقدند که تنها ماده  وجود  خارجی داشته و روح در ماده بوجود میآید. (اعتقاد به ماتریالیسم)  اعضای این گروهها برای نشان دادن دشمنی خود  با مذاهب، از نماد  (Baphomet) که مربوط  به شیطانپرستان باستان  است، استفاده نموده و  از  آن برای  نشان دادن  بیاعتقادی  خود  به عالم  آخرت  بهره میجویند. البته لازم به ذکر است که فراماسونها و شیطانپرستان، خودشان  نیز به این مسئله اعتراف کردهاند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ