سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! من از تو خشنودی به قضایت، برکت مرگِ پس از زندگی، خوشی زندگی پس از مرگ، لذّت نگریستن به رخسارت، شوق دیدار و دیدنت بی تنگنایی زیانبار و یا فتنه ای گمراه کننده را خواستارم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 90 آبان 20 , ساعت 8:37 عصر

آرشیو

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با تحویل نهایی اژدرهای دریایی ملی در آینده نزدیک به نیروهای عمل کننده ، طراحی و ساخت جنگنده‌ها و زیردریایی‌های نظامی نوین و تولید موشک‌های دوربرد و موشک کروز دریایی ظفر را وارد حوزه کاربری خواهیم کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،سردار سرتیپ احمد وحیدی ، با اشاره به لفاظی‌های اخیر رژیم صهیونیستی درباره حمله نظامی به ایران، افزود: این لفاظی‌ها نشان دهنده ضعف و زبونی سران رژیم صهیونیستی در برابر اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران است و هر موضع گیری این رژیم غاصب باعث مرگ آن خواهد بود. وی یاوه گویی‌های رژیم غاصب صهیونیستی را ناشی از عمق نگرانی این رژیم، از فروپاشی درونی و ایجاد مشروعیت برای این حکومت نامشروع دانست و تاکید کرد : نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پاسخ هر متجاوز و تهدید کننده ای را با اقتدار خواهد داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بی اساس خواندن گزارش‌ها و اتهامات مقامات آمریکایی گفت : سخنان اخیر درباره اتهامات تروریستی به ایران بدون پشتوانه و اعتبار بین المللی است و همراهی آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز کاملاً سیاسی و موجب بی ارزش شدن وجهه بین المللی این آژانس شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از واحد مرکزی خبر، وحیدی رفتارهای اخیر سردمداران آمریکا را نشان از ضعف آنان در رویارویی با جمهوری اسلامی و خروج آنها از عراق و پوشش مشکلات عظیم اقتصادی کشورشان اعلام کرد و افزود: مهمترین آثار این رفتارها، بحران هویت نظام لیبرال دموکراسی و مرگ این تفکر در دنیاست، که برای آمریکایی‌ها بسیار کشنده و خطرناک به نظر می رسد. وحیدی گفت: استراتژی اشتباه امریکا تلاش برای منزوی کردن ایران و بازداشتن ایران از نقش آفرینی در حوزه های مختلف جهانی و منطقه ای است و امروز پیام جمهوری اسلامی در جهان و منطقه آنقدر قوی و محکم است که با چنین ترفندهایی محو نمی‌شود.


پنج شنبه 89 اردیبهشت 23 , ساعت 12:20 صبح

شلیک پدافندی ایران اسلامی به یک هواپیمای آمریکایی

در روزهای رزمایش بزرگ ولایت 89 که توسط ارتش جمهوری اسلامی در آبهای خلیج همیشه فارس برگزار میشد یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا به منطقه رزمایش و آب های ایران اسلامی نزدیک شد که با شلیک پدافندی و هشدار گونه نیروهای ارتش ایران هواپیمای آمریکایی به سرعت از منطقه دور شد به گفته سرلشگر صالحی از آغاز رزمایش تا کنون ناو های آمریکایی بیش از 300 کیلومتر عقب نشینی داشته اند .

 

  


دوشنبه 89 اردیبهشت 20 , ساعت 12:0 عصر

پرتاب اژدر از ناوشکن جماران

 
 سخنگوی رزمایش بزرگ دریایی ولایت 89 با اشاره به برنامه‌های امروز نیروی دریایی گفت: صبح امروز مقابله با حملات موشک‌های سطحی اجرا شد که در این عملیات گلوله چف که یکی از دستاوردهای ساخت صنایع وزارت دفاع است، مورد آزمایش قرار گرفت.
 

به گزارش ایرنا، امیر دریادار قاسم رستم‌آبادی در تشریح برنامه‌های روز پنجم رزمایش بزرگ دریایی ولایت 89 افزود: رزمندگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز نیز منسجم، هماهنگ و منضبط به اجرای مراحل مختلف پنجمین روز رزمایش پرداختند.

دریادار رستم‌آبادی خاطرنشان کرد: سامانه الکترونیکی چف، سامانه دفاع ضد موشکی سطحی است که قبلا هم آزمایش شده و در این رزمایش در شرایط واقعی مورد ارزیابی قرار گرفت که موفق شدیم با به‌کارگیری این سامانه، سیستم کنترل آتش دشمن را فریب و منحرف کنیم که در مراحل فاز تاکتیکی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه تشریح برنامه‌های روز پنجم رزمایش ولایت 89 تصریح کرد: صبح امروز رزمایش مشترکی بین زیردریایی‌های سبک، سنگین، ناوشکن‌ها، هواپیماهای تاکتیکی و شناسایی نیروی هوایی ارتش انجام شد که در صحنه حملات بدون بازگشت به بندر در دریا با رعایت اصول پدافند غیرعامل که توسط بالگردهای نیروی دریایی ارتش پشتیبانی می‌شد، انجام گردید.

سخنگوی رزمایش بزرگ دریایی ولایت 89 ادامه داد: بعدازظهر امروز نیز ناوشکن جماران که از دستاوردهای اخیر صنایع داخلی است، پرتاب اژدر زیردریایی را انجام خواهد داد که عملیات بسیار مهمی است و البته این آزمایش‌ها به صورت واقعی خواهد بود.

وی افزود: در مجموع عملیات‌های تاکتیکی امروز خوب و مثبت ارزیابی می‌شود و همچنان این عملیات‌ها با پشتیبانی پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیا و هواپیماهای شناسایی و جنگنده نیروی هوایی از نیروی دریایی ادامه خواهد یافت.

دریادار رستم‌آبادی ادامه داد: موفق شدیم از سامانه‌های پرتاب اژدر که توسط صنعتگران داخلی ساخته و بر روی ناوشکن جماران نصب شده، مسیر مورد نظر را رهگیری و پرتاب کنیم که این تمرین نیز با موفقیت انجام شد.

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش تاکید کرد که این آزمایش می‌تواند در عمق عملیاتی بسیار بالا توان بازدارندگی ما را در دریا افزایش دهد و خاطرنشان ساخت: قدرت دفاعی یگان‌های سطحی در دریا با آزمایش اژدرهای زیرسطحی در مقابل زیردریایی‌های دشمن یک سلاح راهبردی پنهان است که کشف و شناسایی آن در دریا مشکل بوده و برای مقابله با این ویژگی نیاز به سامانه‌هایی است که زیردریایی‌ها را کشف و در برد سلاح خود قرار داده و منهدم می‌کنند.

وی افزود: این سامانه یک سامانه ضد آتش است که می‌تواند ما را در این امر یاری کند.

سخنگوی رزمایش بزرگ دریایی ولایت 89 گفت: مهم‌ترین ارزیابی‌ها در مراحل پایانی پرتاب اژدر زیرسطحی در رزمایش انجام می‌شود و بعد از آن همچنین روزهای پایانی پرتاب موشک‌های ضد سطح از ناوشکن جماران را انجام خواهیم داد.

دریادار رستم‌آبادی با اشاره به اینکه مرحله سوم رزمایش بزرگ دریایی ولایت 89 امروز پایان می‌یابد و فردا مرحله چهارم که مرحله رزم در دریا است آغاز خواهد شد، گفت: از فردا عملا پرتاب‌ها و شلیک موشک‌های هوا به سطح، سطح به سطح و ساحل به دریا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، ناوشکن جماران پس از انجام رزمایش ولایت 89، برای ماموریت‌های دوردست به خلیج عدن و شمال اقیانوس هند اعزام خواهد شد.

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش در تشریح دیگر برنامه‌های روز پنجم رزمایش بزرگ دریایی ولایت 89 اظهار داشت: امروز خروج غواصان و تیم‌های عملیات ویژه نیروی دریایی که در اعماق دریا غوطه‌ور شده بودند، صورت گرفت که آنها با خروج از زیردریایی‌ها در اعماق آب به لنگرها نفوذ کرده و خاک دشمن فرضی را تصرف کردند.


پنج شنبه 89 اردیبهشت 9 , ساعت 12:52 عصر

ساخت بزرگ ترین تلویزیون جهان در ایران

برای نخستین بار در جهان پروژکشنی با ابعاد 100 در 150 اینچ در ایران ساخته می شود و در بجستان به تولید انبوه میرسد  مخترع این دستگاه که اهل بجستان است گفت این دستگاه به ثبت رسیده و در حال دریافت موافقت اصولی و صنعتی شدن است که در صورت تولید انبوه صادرات برای سایر کشورها هم انجام می شود . این تلویزیون در حقیقت یک تلویزیون 180 اینچ با قطر 5.1 میلی متر است که در تلاشند آن را با ابعاد 2*3 متر عرضه کنند .  خسته نباشی مهندس


سه شنبه 89 اردیبهشت 7 , ساعت 12:30 صبح

برخورد همزمان 3 موشک پیشرفته صاعقه ،نور و نصر به یک هدف مشترک

در آخرین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) شلیک 3 موشک پشرفته صاعقه، نور و نصر که هر کدام از این موشک ها قابلیت پیشرفته ای دارند به یک هدف مشترک دستاورد دیگری در انهدام تجهیزات دشمن می باشد که هر 3 موشک در یک زمان به هدف برخورد کردند و هدف فرضی را منهدم کردند .

   


دوشنبه 89 اردیبهشت 6 , ساعت 2:42 عصر

ریاست دانشگاه آزاد 4 ساله شد

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی براساس حکم ابلاغی ریاست جمهوری 4 ساله شد براساس این حکم هیئت امناء دانشگاه آزاد پس از رسمیت یافتن موظف شد تا فرد جدیدی برای ریاست دانشگاه آزاد را تا 3ماه آینده به شورای انقلاب فرهنگی معرفی کند .


یکشنبه 89 اردیبهشت 5 , ساعت 3:33 عصر

رزمایش پیامبر اعظم 5

رزمایش پامبر اعظم 5 اوج اقتدار نیروهای مسلح ایران را در خلیج فارس و تنگه هرمز به نمایش گذاشت گویا آمریکایی ها از بابت نتونستن بی تفاوت رد بشن و گفتن قایق های تندرو مجهز به اژدر نباید در اختیار سپاه پاسداران قرار می گرفت و هر چند تمام تلاش خودشون کردند تا ایران به این سلاح نظامی دست پیدا نکنه ولی بازم موفق نشد و این سلاح هم ساخته شد و در اختیار نیروهای مسلح ایران قرار گرفت که جای تشکر از وزارت دفاع و سازمان هوا و فضای جمهوری اسلامی ایران رو داره و ازشون ممنونیم و در خبر دیگری هم مطلع شدیم که در آینده بسیار نزدیک موشک های ساخت ایران که برد آنها تا آمریکا می رسه معرفی و آزمایش میشه .                             با آرزوی موفقیت برای دانشمندان و مهندسان ایران زمین

   

 

 


پنج شنبه 89 اردیبهشت 2 , ساعت 3:34 عصر

در طی خبری مطلع شدیم که گویا آقای کروبی گرفتار سرطان شده و نیاز به درمان فوری دارد که در همین راستا دکتری از اتریش در راه ایران می باشد .  به هر حال امیدواریم حالشان بهبود یابد هر چند ... ولی بالاخره برای انقلاب زحمت کشیده


پنج شنبه 89 اردیبهشت 2 , ساعت 3:29 عصر

هشدار علمای اخلاق به مردم : زلزله در تهران جدی است مردم توبه عمومی کنند

به گزارش یالثارات علما و مراجع عظام در مورد وقوع زلزله هشدار دادند و از مردم تقاضای توبه عمومی کردند این علما که از جنبه دینی و معنوی هشدار زلزله را به مردم داده اند با استناد به احادیث و روایات که در ذیل چند مورد اشاره می کنیم دست به این اقدام زده اند و با تاکید بر اینکه زمان وقوع آن معلوم نیست به مردم هشدار داده اند و از طرف دیگر دولت با انجام مانور های امداد نجات مختلف سعی در اسکان فوری و سریع در هنگام زلزله به مردم را دارد .

این مطالب زمانی رنگ و بو گرفت که آقای دکتر احمدی نژاد گفت : گسل زلزله در تهران خطرناک است و بالاخره فعال میشود ولی زمان آن معلوم نیست که گویا قبل از بیان این مطلب با یکی از علما ( بنا به حدس آیت الله خوشوقت از اساتید نمونه اخلاق ) دیداری داشته اند وایشان در مورد این که وقوع زلزله جدی است هشدار دادند .

آیت الله خوشوقت در طی سخنرانی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) افزایش فساد اخلاقی و زنا را عامل بروز حوادث طبیعی همانند زلزله دانستند که در نماز جمعه تهران هم آیت الله صدیقی همین سخنان را مطرح نمود .

احادیث اهل بیت (ع) :

رسول خدا (ص) : در امت من زلزله ای رخ می دهد که در آن ده هزار ، بیست هزار ، سی هزار نفر نابود می شوند . خداوند آن را برای پرهیزکاران پند - برای مومنان رحمت و برای کافران عذاب قرار داده (کنزالعمال : ج41 ص567 ح39615 )

امام باقر (ع) : در نامه رسول خدا چنین یافتم : هر گاه پس از من زنا فاش شود ، مرگ ناگهانی بسیار گردد . ( من لا یحضره الفقیه : ج1 ص524 ح1488 )

رسول خدا (ص) : هرگاه پنج چیز در میان شما فاش شود ، پنج چیز به شما راه یابد : هرگاه زنا در میان شما فاش شود زلزله رخ می دهد و .....  ( وسائل الشیعه ال البیت : ج9 ص 26 ح11431 )

و سایر احادیث 

 حال یک سئوال آیا باید همیشه از چیزی بترسیم تا توبه کنیم یا رفتار خود را اصلاح کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پنج شنبه 89 اردیبهشت 2 , ساعت 2:52 عصر

10 سال است آماده انهدام نیروها و تجهیزات آمریکا در منطقه هستیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در خصوص اظهارات اوباما گفت : در ایران می گویند قلدرها وقتی کم
می آورند داد و فریاد می کنند و اظهارات اخیر اوباما نیز همانند این قضیه است و در خصوص حمله نظامی آمریکا به ایران نیز گفت : اوّل باید دید آیا این کشور توان چنین کاری دارد یا نه  و در صورت انجام چنین کاری و حمله به ایران نیروهای مسلح ایران هیچ کدام از سربازان و فرماندهان آنها را زنده نمی گذارند و اجازه زنده برگشتن به آنها نمی دهند چرا که ما 10 سال است آماده انهدام نیروها و تجهیزات آمریکا در منطقه هستیم .


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ